Symulacje kreatywne – hipotezy do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście tezy do egzaminu:

  • symulacja komunikacyjna : „Terroryzm jako forma nacisku służąca do realizacji określonych celów politycznych” oraz „Walory krajoznawcze Białowieży”
  • gra strategiczna – „Wybrane pojęcia retoryki w tradycji antyku i średniowiecza” i „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą”
  • zabawa biznesowa – „Powieść „Wichrowe Wzgórza” Emily Bronte w ujęciu gynokrytyki ” oraz Autorskie Gry W Przemyśle i „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
  • symulacja językowa : „Ikona: wymiar współczesności” oraz „Przezwiska nadawane przez uczniów na przykładzie wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
  • gra lingwistyczna – „Życie u boku Adolfa Hiltera – protektorki, muzy i kochanki dyktatora XX wieku” oraz „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010”
  • symulacja zespołowa – „Mityzacja rzeczywistości w dostępnych utworach Tadeusza Nowaka” i „Język polski jako obcy – rozumienie pojęć uniwersalnych: wolność, demokracja, terroryzm. Rola kultury”
  • symulacja lingwistyczna – „Retoryka w kampanii samorządowej na modelu miasta Grudziądz” oraz „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na studium przypadku oficjalnej witryny Ambasady RP”
  • zabawa komunikacyjna : „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej” i „Terror stalinowski w latach 1929-1941”
  • gra lingwistyczna – „Hierofania w religii chrześcijańskiej ikony i relikwie jako materialny nośnik wiary” oraz „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej”