Warsztaty integracyjne – wyróżnieni absolwenci

Czytelnikom naszego bloga (nazwiska tu na liście) z ukłonami składamy wyrazy wdzięczności (i przesyłamy opisane poniżej podarunki) za włożony wysiłek na wzięcie udziału w sondażu online, który analizowali nasi facilitatorzy Tymoteusz Bączkowicz, Sebastian Lasok, Alojzy Hejmo i Konrad Leszczyk w badaniu Lubuskie Projekty Integracyjne

  • Florian Bartosik, Bileter, Łyszkowice, dostaje od nas zaproszenie na panel dyskusyjny „Miedzy nami biznesmenami” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie plus wydawnictwo „Zamojskie Studia i Materiały. Seria Pedagogika. T.15, z.1”
  • Damian Kluczka, Refleksolog, Ostrów Wielkopolski, otrzymuje kupon na kurs „Efektywny zespół –zadania, role, etapy i duch zespołu” lub wyjazd team building i publikację „Coaching. Zbiór narzędzi wspierania rozwoju”
  • Błażej Fronczek, Archeolog, Trzciana, zdobywa wejściówkę na program e-learning „Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające” lub spotkanie firmowe a ponadto publikację „Uwikłane obrazy. Hollywoodzki film a stosunki międzynarodowe”
  • Wiliam Karłowicz, Antykwariusz, Nowe Miasto Lubawskie, zdobywa wejściówkę na kurs dofinansowany „Prosprzedażowa postawa w obsłudze nabywcy ” lub zabawę i grę integracyjną oraz książkę „Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej”
  • Jan Kafka, Instruktor nauki jazdy, Medyka, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „efektywna komunikacja interpersonalna ( 2 dni)” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie oraz wydawnictwo „Ekspert Budowlany 4/2013”
  • Florencjusz Kucharczyk, Makler papierów wartościowych , Siepraw, zdobywa wejściówkę na kurs dofinansowany „zarządzanie własną energią i motywacją do pracy” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie a ponadto książkę „Open Access: analiza i syntezazjawiska z punktu widzenia polskiego naukowca”
  • Jeremiasz Gałęziok, Bukmacher, Szypliszki, przesyłamy bezpłatny voucher na szkolenie „ efektywne negocjacje” lub kurs z pracy zespołowej i publikację „Uniwersalne problemy andragogiki i gerontologii”